۱۳۸۷ تیر ۱۷, دوشنبه

باز هم افت سطح آب دریاچه ارومیه !!

به میزان 4.57 متر افت از تراز میانگین ده ساله داریم! به نقل از


خب،تقصیر کیه؟!!!مدیران که سرشون شلوغه و به اینجور مسائل نمی تونند برسند!


خب دغدغه اضافه کاری،ماموریت و پاداش و هزار کوفت دیگه پرسنل که وقت واسه کارهای اصلی نمی ذاره!


خب زورکی مدرک بدهی ،همین میشه!!حالا گیرم فوق لیسانس ،گیرم مدرک شریف،فقط یه تیکه کاغذه همین ،البته مزایای فراوان داره برای اون عزیز ولی چه فائده برا ملت و منابع آبی؟؟؟


من خیال می کردم دیگه بورسیه و دوره های اختصاصی دیگه طبق بخشنامه وزیر قدغنه،آن عزیز داره از باکو کارشناسی ارشد می گیره!

۲ نظر:

  1. سید علیرضا شمس نیا۱۷ تیر ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۱۳

    سلام
    وبلاگتان را دیدم جالب بود  
    من نیز با مطلب
    20 نکته ی مهم برای ۱۰۰ سال زندگی خوب و سالم
    در وبلاگ شـمـسـه منتظر پیام و نظرتان هستم .

    پاسخحذف
  2. با سلام
    از وبلاگتان خیلی خوشم آمد و مطالب جالبی داشت .
    در صورت امکان کد وبلاگتان را بدید ما استفاده کنیم
    من می خوام بیام پرشین بلاگ

    پاسخحذف