۱۳۸۷ تیر ۲۷, پنجشنبه

روز پدر

روز پدر بود، یاد دکتر موحد دانش افتادم،روحش شاد،افتخار شاگردی ایشون رو داشتم،زمان دانشجویی یه کار مختصری کرده بودم تو مطالعات پایه ، اونموقع آقای مهندس جاوید احمدی مسئول آبهای سطحی بودند،گزارش رو به تماب هم فرستاده بودند،جناب دکتر لطف داشتند گزارش رو مطالعه و نظرشون رو هم نوشته بودند:




 


این اظهار نظر یک دکتر، یک استاد دانشگاه،استادی که در سطح بین المللی معروف هستند، از اینجانب در سال ۱۳۷۳ و اینهم نظر مدیر دفتر مطالعات آبهای سطحی وقت، آقای محمد علی محمدی اهری در سال ۱۳۸۶ :


با سلام در تهیه گزارش جنابعالی هیچگونه کمکی به اینجانب ننموده اید واصولا مطالعه مزبور سطح و توان علمی بالایی را طلب مینمود و در آن موقع شما فاقد این بضاعت بودید . انشاءالله باتجربیات  اخیر خود بتوانید در طحهای تعریف شده خود موفق باشید .
 


تفصیل موضوع تو پست فصلنامه پژوهشی هست، خلاصه اش ایشون پس از اعتراض من نسبت به استفاده از  کار کارشناسی اینجانب در طرح تحقیقاتی بدون اطلاع خودم  یا همون  Plagiarism  این چند سطر رو نوشتند.قضاوت با شما.

۲ نظر:

  1. مرتضی فیروزی -وبلاگ الهه آب۲۹ تیر ۱۳۸۷ ساعت ۴:۳۹

    سلام

    کم سر به سر من بذارین.
    خوشبختم از آشناییتون.

    راستی ترافیک وبلاگ بالا نمیره چون نامردی نکردن و با ir معرفی کردن نه com .

    موفق باشی.تا حلال وبلاگت نیومده بودم.من همه ی آبی ها را لینک می کنم.

    پاسخحذف
  2. می دونم چه میکشی!

    پاسخحذف