۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

300 هکتار تالاب در آتش سوزی


...این ماجرای ترک محل حریق، توسط تمامی مأمورین محیط زیست ناباورانه است، فکر نکنم کسی باشد که نداند آتش در تالاب خشکیده مثل آتش در زیر خاکستر است، متأسفانه به نظر می رسد مدیریت اطفائ بسیار ضعیف بوده و اگر به همین منوال ادامه یابد باید با تالاب گندمان خداحافظی کرد. هرچند که برخلاف مساحت های اعلام شده، با یک برآورد تقریبی به نظر می رسد حدود 300 هکتار تالاب دچار آتش سوزی شده و آتش در حال پیشروی است و به روستای کتک و اراضی کشاورزی گندمان نزدیک شده است.

۲ نظر:

  1. سمیراحمد | احمد۴ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱:۰۳

    سلام رفیق. من با شما از طریق عکس‌هایی که از لنگرود روی نقشه گوگل گذاشته بودید آشنا شدم و به این وسیله می‌خواستم از شما به‌خاطر عکس‌های خوبت تشکر کنم
    با بهترین آرزوها

    پاسخحذف
  2. ممنون از باردید و اظهار نظرتون.
    به آدرسی که داده بودی رفتم و از اینکه کسانی حاصل زحمات شما را بدون اجازه‌ از آن خود کرده‌اند متأسف شدم.
    موفق باشید.

    پاسخحذف