۱۳۸۷ خرداد ۹, پنجشنبه

تالمیدز،لمینگراف دیجیتالی

این لمینگراف حسب کارکرد ،سادگی و عملکرد اون در شرایط آب و هوایی منطقه آذربایجانشرقی و اردبیل دستگاه خوبیه .


فقط تنها مشکلی که داره و این مشکل دامنگیر کلیه تجهیزات دیجیتال و ارداتی هست




اینه که :


علیرغم هزینه کردن از منابع ملی و بیت المال هیچ کس تا اونجا که می دونم پیگیر فارسی کردن تاریخ نرم افزارها نیست ،در سازمان هواشناسی چون با تاریخ میلادی کار می کنند براشون این موضوع مهم نیست ولی در وزارت نیرو چون با سال آبی کار میشه ،بنظر من تبدیل تاریخ موضوع مهمیه.


ما عادت داریم چقدر هزینه کنیم آخرین مدل سخت افزار ،نرم افزار رو وارد کنیم تا از سیستم سنتی و دستی و مکانیکی خارج شیم ،ولی با این همه موقع کار عملا باز بصورت سنتی و دستی عمل می کنیم!


چرا؟



من بعنوان یک کارشناس پیشنهاد دادم که موقع خرید نرم افزار در قبال هزینه ای که می کنیم ،نرم افزار روبصورت سفارشی و توسط حوزه ستادی برای کل کشور خریداری بشه،تاهم صرفه جویی بشه و هم در قبال پولی که هزینه می کنیم بهره وری لازم رو هم داشته باشیم.


باری ،خودم دست بکار شدم و با آلمانها OOT مکاتبه کردم وحتی پیشنهاد دادم که برنامه لازم جهت تبدیل تاریخ رو می تونم در اختیارشون قرار بدم،جالبه برخورد اجاناب غریبه خیلی بهتر از برخورد مسئولین بود،ضمن تشکر گفتند بررسی می کنند و پس از چندی گفتند که این موضوع امکان پذیره و شما چقدر می تونید هزینه کنید یا چه مقدار خرید خواهیید داشت؟


چون موضوع توسط من کارشناس بصورت فردی در این مرحله قابل پیگری نبود به مسئولینم موضوع را اطلاع داده و حنی به حوزه ستادی هم منعکس شد ولی خوب ......


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر